Zzzz Kızlar isilik geçiyo krem sürdüm ama şimdi de böyle hafif beyaz beyaz olmuş oralar biraz neden acaba
Deren_Hatun Zzzz benim kızımında olmuştu ama ben boğum olduğu için güneş görmüyor diye düşünmüştüm sizinkini bilemiyorum üste kalsın
Zzzz Deren_Hatun benimkide öyle hep katlı ora kapalı kalıyor beyazlık geçer inş sizde de beyazlık oldu mu geçerken
rainbowbaby Bizim de ara ara olur kızarır boynu katlanıp havasız kaldığı için ben mustela pişik kremini sürüyorum ertesi gün hemen geçiyor