Asu1 benim oğlumun yanaginda da çıkmıştı. Cilt doktoruna gittik. 3 tane krem verdi. Bir tanesini 3 gün sürdük, sonra onu bıraktık diigerini bir hafta kullandık. Ama hergün bütün yüzüne bioderma sürdük nemli kalması için. Cok şükür geçti. Şimdi hiç yok. Ilaclarin isimlerini birazdan yazarım isterseniz ama doktora goturmediyseniz bir götürün bence. Bize doktorumuz çok kaşıntı yapar demişti. Bebek icin zor oluyo yani