Yavuzseliminannesii Joie mimzy lx mama sandalyesi alan kullanan var mı acaba yorum önerileriniz merak ediyorum
Mom9 Yavuzseliminannesii biz kullanıyoruz 1 yıldır. Memnunum. Elim ayağım valla 😅 temizlik yaparken oda oda kızımı da götürüyorum rahat oturuyo içinde sıkılmadan
Tuba Yavuzseliminannesii bende 1,5 yıldır kullanıyorum. büyük oğlum artık normal sandalyeye geçti ve küçük oğlum kullanmaya devam ediyor. hem sağlam hem güvenlik açısından çok iyi bir sandalye🙏🏼
Yavuzseliminannesii Mom9 inşallah bende memnun kalırım yeni sipariş verdim Şubat indiriminden faydalanıp
Yavuzseliminannesii Tuba güvenlik en önemli kaide zaten bizim içinde bir sefer alınıyor böyle şeyler gerçekten bebeğimde severek kullanır inşallah
1milyonbaloncuk Bende memnunum canım 1 senedir kullanıyoruz baya sağlam ve güvenli kızım sandalyeye geçtiğinde kaldırıp 2.çocuğa saklamayı düşünüyorum