Hsrtm Kızlar gercekten cok dikkat edin nerden geldi nasıl geldi hiç tahmin bile edemiuorum yogun kas bel baş göz agırmasıyla iki gün önce başladı artı mide bulantısıda vardı bnde o iki gün kabusum oldu başımı yerden kaldıramadım dün korona testi verdim akşam hastaneden arayıp pozitip oldugunu söylediler eve geldiler ilacları almadım cünkü oglumu emziriyorum evde antibiyotik vardı onu kullanmaya başladım bogaz agrımı aldı bu gece diyer günlere nazaran daha iyidim ayrı oldada kendimi karantinaya aldım gecirmiş olanlara bi sorum var bnde hiç belirti yoktu 4 gün önce eşimin babaanesi gile gitmiştik kayın babam gilde ordaydı onlarada bulasırmı bu beni cok korkutuyor yaşlı insanlar
Mom780 Hsrtm çoğunlukla belirtiler zaten virusu kaptığınızdan 3-4 gün sonra başlıyor. Yani muhtemelen eşinizin babaannesigildede coronaydınız. Takip etmeniz lazım babaannesinde herhangi bir belirti olcakmı diye. Allah korusun inşallah öyle değildir. Sizede geçmiş olsun inşallah çabucak atlatırsınız
Canevlatlarim54 Hsrtm çok geçmiş olsun bizde atlattık hiç anlamadık nasıl bulaştı ben eşim kayinvalidemle kaynım misafirimizlerdi virüsün yeni çıktığı dönemlerde tabiki. Eşim ben kaynım pozitif çıktık kayinvalidemde çıkmadı bide ben pozitif olduğunu bilmeden 2 gün öncesine anneme gitmiştik anneme kardeşlerime sarildim ama onlarda çıkmadı.
BariskoMom Hsrtm Geçmiş olsun öncelikle bende geçirdim bebeğimi emziriyordum hatta getirilen ilaçları kullanmadım günde 3 defa parol, d vitamini,mucovit ve umca diye bağışıklık güçlendirici kullandım. Çok şükür atlattık sizinde tez zamanda iyileşirsiniz.