civcivoz Kızlar bebegim 7küsür kg sleepy 4 kullanıyoruz ama lastikleri cok sıkıyor poposunda iz cıkıyor bacakları böyle corap bacagı keser ya öyle kesiliyor bacakları kücük mü geliyor anlamadım bacak arasında da bez birikiyor ama yani büyük mü geliyor o yönden de ilk bebegim ve bez numarasını tutturamıyorum bi türlü kac numara kullanmalıyım acaba
Kavinsmom civcivoz normalde kilosu aralığında olan bir bezin bu şekilde lastik izi yapmaması beklenir, bende aynı sorun ve piştikten dolayı bu markayı bırakmak zorunda kaldım.
civcivoz Kavinsmom 3numarayı da bacagını cok kesiyor diye bırakmıstık ama bu da aynısı bi tek uzun göbeginin üstüne kadar cıkıyor tek farklı olan bu hangi beze gectiniz
Kavinsmom civcivoz ben premium care, primaya geçtim ve sıkıntım bitti. Canının yandığını düşündüm bebeğimin.
ftsdmrhn Her bez lastik izi yapıyor ama sleepy ekstra yapıyor. Bezden memnundum lastik izi olmasaydı. O yüzden bıraktım bende. Molfix, baby turco denedim onlarda fena değil. Ama şuan goo.n kullaniyorum çok memnunum tavsiye ederim
Yavuzseliminannesii 6 aydır bizde sleepy kullanıyoruz ve bizde de hep aynı sorun var diğer bezlere göre kalıbı küçükmüş bende sürekli numara atlamaktansa molfix pure&soft sipariş verim gelecek bakalım yeni deneyimleyeceğim onunda içeriği sleepy gibi temizmiş
Lalande civcivoz ben iç lastiklerini koparıyorum öyle kullanıyorum ne kadarda büyük alsam o iç lastikler sıkacak biliyorum bu zamana kadar taşma falan olmadı bezi güzel bağlayınca lastikleri kopardığım için taşmaz
curly_mom civcivoz yaa ben de aynı markayı kullanıyorum. bebeğim 8.5 kilo 4 numara kullanıyorum. Ben de bacaklarında laatik izi görüyorum ama sıkıypr mu tam anlayamıyorum. Çünkü sıkmasa bu sefer sızdırma yapar diye düşünüyorum 🤔
civcivoz curly_mom öyle ama bizimki aşşırı sıkıyor kesiliyor resmen bacakları kıp kırmızı üzülüyorum nasıl kaşınıyordur
curly_mom civcivoz yaa tabi ki aşırı iz yapıyosa sıkıntı 🤔 Ben bacak kısımlarını rahat bırakcak şekilde bağlıyorum 🙄 Bir de burda bi anneden külot bez tavsiyesi almıştım 🤔
ahkalbimm civcivoz bende Bi kaç gün önce böyle post açtım maalesef ki sleepy nin genel sorunu bu siz yine iyisiniz ben 6.800 kilo olan bebeğime 5 numara kullanıyordum şimdi baby turco ya geçtik memnunum