Ben biraz araştırdım ama hangi yöntem nasıl tam Emin olamadım? Söyle yapsam sizce nasıl olur? Öncelille 5ay 11 günlüğüz geceleri cok sık uyanıyor diye kendim eğitim vermek istiyorum. Dün gece uykusu gelince loş ışıkta emzirdim, altını değiştirdim, pijamalarını giydirdim, yataga beraber uzandık, beyaz gürültü açtım ve emzik verdim( gün içinde vermiyorum sadece uyku zamanı), elini tutarak pış pış yaparak uyuttum. zamanla yanına yatmayı kessem olur mu sizce yoksa emzik olduğu için yine desteksiz uyku sayılmaz mı bu?