Elifmoms Kızım 14 aylık 1 haftadır çok sık altına yapıyor. Her yemekten sonra günde 3-5 kez büyük tuvaletini yapıyor diyebilirim. Daha önce böyle değildi normal bir durum mu acaba var mı bilen ?
Zekimurendebizigorecekmi Elifmoms Herşey olabilir canım .. yediği birşey yan etki yapmış olabilir .. yada enfeksiyon olabilir .. hiç birşey de olamayabilir bunu ancak tahlille anlarsınız .
Elifmoms Zekimurendebizigorecekmi alerjik bir bebek zaten ama daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı dikkatte ediyorum bakalım bir süre daha takip edeceğim
Kavinsmom Bana biraz fazla geldi bu dediğiniz ama o aylarda değiliz, sizede rutinden fazla geliyorsa dr gözükmeniz iyi olur
Elifmoms Kavinsmom normalde her gün yapıyordu ama bu kadar sık değildi 2 haftadır arttı neredeyse her yemekten sonra yapıyor.