Gençler kızım Aptamil içiyordu normalde bugünlerde pek içmemeye başladı , okadar ağır olmazdı bi bakayım dedim tadında bi sıkıntı felan varmı bi baktımki yutkununca yani midem bulandı istifra ettim resmen , sonra gittim doktorumda önerdi e bebekte önerdi Evolvia aldım bunun tadı da yani yutunca ağız iğrenç oluyor , bana mı böyle denk geliyor tüm mamalar mı böyle kızlar🤦🏼♀️