Ikrabebek hiç geç degil endişelenmeyin. Tek önemli olan siz stres olmayın ki o da bunu hissetmesin. 15 gün sıkacak atacak yemeyecek ögürecek belki cok normal. Bol bol blw okuyun, ilk yardım videoları izleyin ( tedbir amaclı) parmak boy mevsim ve ayına uygun buharda haslanmıs sebzeleri koyun önüne. Bak bu havuc hmm cok lezzetli tavsanlar da cok sever hatta kardan adamlar da diyip konusun. Eline alıp incelesin, saglık bpa free kaseler alın içine yogurt koyun kasıklasın, siz de karsında kasıkla gösterin. 6. ay 10 günlük basladıgımızda 13. ayda kendi yiyordu. Yani bebekler için geç güç yok hiç merak etmeyin, her anne bebeğin yolculugu serüveni kendine özeldir. Karsısında siz de ona gösterirseniz ellerinizle o da sizi taklit edecek , ögrenecektir.