9 ay 21 günlük şuan bir buçuk aydır kilo alımı yok gibi bişey ama boyu uzamış. 9 kilo 74 cm olmuş. Aslında ekgidayi güzel yiyor. Sürekli emiyor da niye kilo almıyor bu normal mi ya? Çok hareketli bu kilo almaması için bir sebep mi? Ama az almasını anlarım hiç almamasi tuhaf değil mi?