Anormal bir kısalık yoksa normal, genetik de olabilir sizin ve babanin boyu da onemli ayrıca ikiniz de uzun olsaniz da uzama bir süre durabiliyor anne baba uzunsa cocuk da ikisinin ortalamasi olur. Benim esim 195 ben 170 im ve oğlumun 1 yas kontrolunde boyu 1 yas kız çocuğu ile uyumluydu, babasi da ortaokula kadar sınıfın en kısasıymış :) anormal bir kisalik soz konusuysa hormon baktırın