SeyyideMuhsin eşimin geçmişi beni alakadar etmez. Bana hayatımda bi sen oldun yada senden önce tek bi kız yada bi iki kişi tek oldu dese bende inanmazdım zaten. Hangi erkeğin hayatında evlenmeden önce bir iki kişi olmuş ki sadece ? Tabii ki sorsam bana yalan söylicek. Yoksa beni kırdığını ve ilişkimize zarar geliceğini düşünür doğruyu söylese ki buda olabilen bişi zaten. Geçmişi geçmişte bırakmayan geleceğini yaşayamaz. Boşu boşuna kendini üzüyorsun. Ben eşime hep söylüyorum benden öncesi beni ilgilendirmez mühim olan benden sonrasıdır diye. Niye yok yere onu da kendimi de üzeyim, evliliğimizi ilişkimizi yıpratayım...? Herkesin tabuları, geçmişde yaşadığı bir takım şeyler ve eşlerine söylemedikleri olaylar muhakkak ki vardır. Kocam benim ondan öncesi ile olan herşeyimi bilmek, bende onun benden öncesi ile olan herşeyiniz bilmek zorunda değiliz karşılıklı.... Lise, ergenlik, üniversite, iş hayatı vs... herkesin cahillik ettiği zamanlar, durumlar mutlaka vardır. Geçmiş gitmiş bitmiş. Evlenmişiz çoluğa çocuğa karışmışız. Mutluyuz, aşığız, seviyoruz. Biz birlikte olduğumuz ilk saatten ölücemiz güne kadar birbirimize dürüst, sadık, aşık, mutlu, sevgili, huzurlu kalalım ailemizle. Bizene, kimene geçmişten. Geleceğe, güzel günlere odaklanmak varken ...