Med Bebeğin gazını alma ne zaman bitiyor tam olarak ? Uyurken özellikle gazı geldi mi uyanıyor alana kadar rahat etmiyor. Tamamiyle ne zaman bitecek gaz alma mevzusu acaba. Kac aylık olması gerekiyor?
Hirosannesi Med benim kızım 50-55 günlükken kendi kendine çıkarmaya başlamıştı şimd 3.5 aylık tamamen desteksiz çıkarabiliyor
Hirosannesi Hosgeldin YouTube da bebek gaz masajı var kuzum her gün ben kızıma yapıyorum hem oyun gibi oluyor ona da gülüyor hosuna gidiyor kollarıyla ayaklarıyla felan bi dene bakalım tabi kaç günlük bebeğin ona göre yap
Ozbek42 Kimyon çayı içiyorum ben her akşam gece gazı olmuyor.. oluncada kendi çıkarıyor oğlum sağolsun.. şuan 1 aylık siz yediklerinize dikkat edin ben nohut yemiştim o gün gaz konusunda cok kötüydğ uzun bir süre yemeyi düşünmüyorum ☺️
Med Hirosannesi 3 aylık. Yapıyorum masaj spor vs. Illaki olacak bebek sonuçta, ama gece emdiği zaman çıkarması dert oluyor 😬
Akcabeytas 3 sy 9 günlüğüz doktorumuz 5 dk içinde çıkarmazsa uğraşma bırak rahatsız olursa tekrar denersin dedi öyle yapıyorum bazen hiç çıkarmıyor bazen pıt pıt vururken çıkarıyor bazen kendi kendine çıksrıyor öyle gidiyor şimdlik