Arkadaşlar ikizlerimde ikisinde de deride pul pul döküntü vardı aile hekimimiz egzamanın bir türü olduğunu sabun kullanmamamızı ve de dalin kullanmamamı önerdi Sebamed şampuan aldık kullanıyoruz ilaç olarak da Eumovate krem verdi kullanınca geçti gibi oldu ama bu defa da ikisinde vücudunda farklı yerlere dağılmış durumda. Benzer sıkıntısı olanlar veya bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi acaba