Kız olan bebeğimin kilo problemi var tıbbi açıdan doktor kalori hesaplaması yapıp almıyorsa tıbbi mamaya başlatıcam dedi. Merak ediyorum bebeğine yazılan var mı kilosu nasıl seyretti sağlıklı kilo alımı yaşandı mı ki artık almadığım şey kalmadı kalorili besle 15 gün bir bakalım dedi yemeside iyi ama kilomuz doktor açısından da persantil altında. Bir de bebeğim golden goat dışında yemiyor başka mama tadını sevmez yemezse diye de korkuyorum. Siz de kullananlar neler yaptı ?