motherthea benim kızımda da aynısı oluyor. ensesinin üst bölümünü, dediğiniz gibi elleyince kızarıyor. ama ellemeden ben bazen bakıyorum isilik tarzı noktalar oluyor, terlediği içinde hemen oraları kaşıyor. ama kanatmadı bizim kız daha.ben ara ara pamuğu ılık suyla ıslatıp siliyorum rahatlıyor.