5 ay önce Doğum yaptım emziriyorum ve sonrasında hiçbir tahlil yaptırmadım istenmediği için. Aşırı yorgunluk ve bel ağrılarım başladı hamilelikteki gibi. O zaman B12 iğnesi oluyordum değerlerim çok düşüktü. Herhangi bir vitamin kullanmıyorum şuan. Kan verip değerlerimi öğrenmek için hangi bölümden randevu almalıyım? Bilginiz var mı? Teşekkür ederim.☺️