Yusufyigit-1 Kizlar bebeğim 22 aylik. Mamajonun su biberonu artik bir hayli eskidi. Hem büyüdü de artık oğlum. Pipetli bardak almak istiyorum ya da suluk. Önerileriniz varsa yazar misiniz 💞
elifiii Yusufyigit-1 tummy tippies kullanıyorum cok dayanıklı ve akıtmıyor. Tavsiye ederim. Philips avent akıtınca aldım. Mayısta 1 yıl olacak.
Mom0363 Tupperin pipetli bardaklarını kullanıyoruz. Çok memnunum. 🙃 ama evin için de kullanıma uygun..