Zsnbr sanırım benim bi post a yazdığım iletiyi okumuş olabilirsiniz bebeğimin ilk doktoru bize neocate mama verdi 15 gün kadar kullandık doktordan memnun kalmadım değiştirdim o doktorumuz da en son verilecek mamayı vermiş size bu mamanın besin değeri yok demişti ve hemen mamamızı değiştirdi