Anneler selam 👋
Acayip dellendim ve endişe ettim bu durum normal mi diye. Kızım 27 Şubatta bir yaşına girecek. Plastik luppo kutusundan ona oyuncak yaptım. Deldim içine her bir bölmesine kaşık taktım mama kaşığı, tak çıkar oyunu yaptım. Ama asla takmıyor kaşığı, çıkarıp yere atıyor en son kutuyu da atıp çığlık atıyor kendince bişeyler yapıyor hadi kızım çıkardın şimdi de tak diyorum bana mısın demiyor ya 😔 sizlerde durum nedir? Bu normal mi yahu? İlgisiz, çabucak sıkılan, işi gücü dağıtmak bir sn yerinde durmamak olsa da bu kadar ilgisiz olması normal Mi? Başka oyun tavsiyesi ?