Tzafrak doktorunuz muhtemelen biagia verecektir bagirsak düzenleyici, oğlum da yaklasik 3-4 ay kullanmistik biz yavrum sabaha kadar ikinarak uyuyordu 2,5 aylikken felan daha azalmıştı ama tam olarak çözümü yok. şükür ki kaka probleminiz yok biz onuda yapamiyorduk biraz sabır geçecek bu günler… (oğlum suan 26 aylik)