Cansudefne20 Kızlar merhaba kızıma park beşik alma planım var ama içinin yatağı nasıl olmalı ? Visco olmamalı yazıyor 3 yaşa kadar lateks olmalıymş ama lateks bulmak zor biraz, sizler ne kullanıyorsunuz ortopedik yatalı yatak mı yoksa sünger olanlardan mı?
Myslkya-16 Cansudefne20 ben içindeki yatağı kullanıyorum ama üzerine döşek koydum direkt o süngere yatırmıyorum. Zaten sonrasında reflü yatağı almak zorunda kaldık 🤷🏻♀️
Ebruili Cansudefne20 bebeğim yeni doğduğunda park yatağının içine jokerden sünger yatak almıştım büyüyünce ağırlığından yatakta çökmeler başladı bende altına civilimden yaylı yatak almıştım yaylı yatağın üstüne sünger yatağını koyuyordum boyu uzayınca süngeri kaldırdım şuan sadece yaylı yatakta yatıyor ama çok kaliteli birşey almamıştık doktorumuz elyaf yatak tavsiye ediyor kızımın yatağını yakında montessori yapacağım o zaman daha kaliteli elyaf içerikli yaylı yatak alacağım ( yaylı dediğimde bildiğimiz magazalarda satılan yataklardan )