2 aylık bebişim bütün gece eşkıyalık yaptı uyumadı şimdi yüz üstü üstüme yattı sarhoş gibi sızdı, gözlerim kan çanağı anneler bu şekilde uyusam ne olur uykum hafiftir ama korkuyorum zarar veririm diye hiç bu pozisyonda uyudunuz mu 1 saat daha uyumazsam gebereceğim