zbd hayır güzelim yanlış anlamışsın. Yenidoğan bebek uyuyacak. Hatta gözü açık göremezsin bile yenidoğanı nadirdir.
Emzirme saatlerinde uyumayacak.
bırak uyusun bebek , bu seferde uykusuz kalıp emerken uykuya dalmasın ona dikkat et. İlk 1 ay her zaman sarılık olmaya müsait bu yüzden dikkat et. Zamanla zaten azalacak uykusu