Atlasveannesi o dönemler çok sert olmuyo aslında ama akşam üstü soguk oluyo biraz. Ve havasına pek güvenilmiyor buranın. Suan ı sorarsanız bi kaç gündür yağmurlu. Ama çok sert değil. Oğlum 9 aylık evde pijamayla duruyo. Tek kat. Klimayla ısınıyoruz. Dışarı çıkarkende kilotlu çorap pantolon normal kalınlıkta sweat ve mont. Şapka. O zaman da buna yakın olur hava sanırım. Yaklaşınca yazarsanız yine yazarım 😊