esra89 Gece uyanık kalmaması çok iyi gerçekten. İnsan neyden meden umacagını şşırıyor gerçekten ❤️ Gündz bebeğimi emanet edip uyuyabileceğim biri de yok o yüzden böyşe yollar arıyorum. Mama yiyen cocuk tok olur uyur derler ama yok… ikinci aydan beri mama yiyor verimli uykusu ikiyi geçmemiştir su an bebeğim beş aylık