Fistülden dolayı antibiyotik kullanmam gerekiyor. Doktor augmentin yazdı. Emzirdikten sonra iç dedi sıkıntı olmaz dedi. Yalnız araştırmalarım sonucu bazıları sütünü sağ emzirme demiş. Bazıları emzirmiş. Ve ilaç çeşitliliği çok fazla. Cipro geniş spektrumlu bir ilaç mesela bakıyorsunuz kalp hastalığı yapar yazıyor amA hamileyken veya emzirirken veriyorlar. İçen var mı emzirirken antibiyotik? Bebeğime geçmeyen antibiyotik varmı ?