Merhaba güzel anneler 13 aylık oğlum var 3 aydan sonra göğüs pedi ile zor bela emzirmeye çalıştığım oğlum biberona alıştığı için sürekli mama ile uykuya dalıyordu kucağımda hiç sallamadan sonra büyüdükçe kayınvalidemler kendi çocukları öyle büyümüş diye çingene beşiği vs kurdular sallanmaya alıştı bu sefer kendim gece uyutamaz oldum 1 ay unutturmaya çalıştım ayağımda sallayarak bu sefer ona alıştı şimdi ise yine bir salıncak macerası çocuk git gel uykusu yokken bile aptallaşıp uykuya dalıyor gündüz sallanarak sonra gece uyuyamıyor ve hiç uyumamış gibi 3-4 kalkıp 1-30 saat oturuyoruz ne yapabilirim yardımmm