Canım merhaba bende kolikten çekenlerdenim, her akşam üzeri sıcak duş ve masaj yap elinden geldiğince bi nebze rahatlatır gazı için, belirli saatlerde ağlama krizleri yok ise kolik değildir. Laktoz intolaransıdır anne sütündeki laktozsu migdesi sindiremiyordur bunun içinde her emzirme öncesi günde 8 kere 8 damla olacak şekilde relaktoz damlasını önerebilirim doktoruna sorabilirsin bir zararı olmaz . Onun haricinde Orhan buzuki kolik müzik ve sling işine yarayacaktır . Umarım en kısa zamanda geçer .