Anlayamadığım şey şu neden bazı bebekler uyku döngülerini atlayıp uyuyabiliyorken bizimkiler böyle değil . Yani sorgulamaktan çare aramakta yoruldum. Ne yapsam olmuyor . Suan bunları yazarken ağlıyorum . Hep söylüyorum bu kadar zor olmamalı. Rutinler , saatler , desteksiz uyku metodları …
anlamıyorum niye bunlar şuan o kadar gündem de niye bu çocuklar uyumuyor yaptığımız bi yanlış mı var
uyuyabilen çocuk uyuyorda bunlar niye uyumuyor.
hem uyumuyor hemde bir yöntem denemek imkansız o kadar asiler ki
7 aylık bir bebek nasıl günde sadece bölük börcük 6-7 saat bile uyuyamaz nasıl dayanır ben artık cidden kafayı yemek üzereyim . Evet evladımın sağlığı herseyden önemli ama bu zaten bir sağlık problemi gündelik hayata yansıyor .
allah aşkınıza beraber konuşalım neden böyle oluyor niye bu çocuklar böyle biz ne yapmış olabiliriz fıtratsa eğer fizyolojik olarak en az 8-9 saat uyuması gerekir. Anlamıyorum yoruluyorum hep tek başımayım yetersizlik duygusuyla boğuşmaktan iyi bir anne değilmiyim diye düşünmekten bıktım