Barisalpinannesi ah cnm okadar doğru bir karar almışsınız ki tebrik ederim. Bende böyle düşünüyordum fakat eşim bnm düşüncemle aynı olmadığı için bende bebekken olsun büyüyünce anlamasın madem diye perşembe günü dikişsiz kan olmadan yeni bisistem ile klips yöntemiyle yaptırdık. Ama gel bide bana sor! Pişman oldum neden yaptık bunu diye hüngürhüngür ağladım ve sünneti çıkaranlara beddua ettim!
Kim bunu mecbur dediyse onun kemikleri sızlasın. Kuranda geçmiyor ve yahudilerden gelme tamamen.
Tam bir katliam!
Allah’ın yaptığını bozmak bu!
Sağlık sorunu olmadıkça yaptırmak tam bir aptallık ve yaptırmak zorunda kaldığım için bende bir aptalım ne yazık ki!!!