Flashtv ya ay sorma benim minnoş gögüsüm mastit olmuş. Sabah üşüme,titreme,ağlama komple pakettim. Benim bebikom ayrı ağlıyor ben ayrı.Ateşim 39.4 çıktı hastaneye gittik. Şimdi daha iyiyim Bebeği uyuttum, antibiyotiğe başladım iyileşmeyi bekliyorum. Mastitli memikonun yüzü gülür mü müge apla?