Hilall07 6 aylık kızım gece 12 gibi falan uyuyor fakat aralıksız sabah 7-8 gibi uyanıp emip tekrar uyuyor taa ki öğlen 11-12 bazen 1 buluyor sorun mu var normal mi bilmiyorum uyandırmak da istemiyorum fakat anlam da veremiyorum 😴😣😆
Elifdurununannesi Hilall07 tam ayari kaçırdıkları zaman 6 ay benim kızda çok uyurdu 6 aylıkken tabi şimdi nerde🙄🙄 sonradan bozuluyor merak etme keyfini çıkar 😄
Gulcan88 Hilall07 sukredin dillendirmeyin masAllah nazar degmesin bence bi sorun yok eger uyandiginda keyfi de yerindeyse
Ebrudefne- Hilall07 yani geç uyuttugunuz için normal geç uyanması uyku saatini erkene almanızı öneririm.. 12 saate yakın uyuması gayet normal benim kızım 17 aylık gece uykusu 11 saatten az olmuyor bebekler uykuda büyür tadını çıkarın 😊
minikoalam Hilall07 5. Aya kadar 9-10 arası uyur ertesi sabah 8-9 a kadar yatardı. Rüya öğünü yapardım Allahım ne güzel günlerdi. 6. Aya girdik herşey alt üst oldu. Gece şanslıysam 12 şanssızsam 1 de yatar. En uzun uykusu 2 saat. Sonrası 40 dakikada bir kalkma memede uyuma tok olduğu için emmeme kucakta pış pış…
Hilall07 Elifdurununannesi demeyin öyle ya 😂 herkes öyle anlatıyor diyor bekle biraz daha 1-2 yaşına girsin sabah 6-7 dedi mi ayaktasın 😂
Hilall07 Gulcan88 çok şükür gerçekten çocuğumdan yana şükür ağzımdan eksik olmaz ama endişe duyuyorum nasıl diyim size anlatmak ne ifade eder ama o uyurken öğlene kadar ben işimi yapıyorum uyanmadı sanıyorum işim bitiyor odaya geliyorum bakıyorum ki hanfendi emziğiyle oyun oynuyor kendince gülüyor rabbime şükürler olsun 😍🙏
Gulcan88 Hilall07 masAllah subhanAllah bi sorunu yok ozaman bebisinizin keyifçi biraz darısı basıma 🤲🏻😊
Hilall07 Ebrudefne- 21-22 saatler arasında uyutmayı denedim uyuyor fakat 10-15 dk geçmiyor uyanıyor tekrar uykuya yatırıyorum uyumuyor oynamak istiyor🤷♀️🤦🏼♀️
Veraveannesi Kızınızın gündüz uykusuda varmı allahım gözlerim neler görüyor benim kızımda 6 aylık sayılır günü 3 saat uyku 2 saat uyanıklık olarak yaşıyoruz gece uykusu bölük pöörçük toplayıncada 8 saat yapıyo büyük insan gibi 😂😂
eymenugur_721 Hilall07 sen daaa Allah’tan belanı istiyorsun şükret otur sesinide çıkarma böyle çocuk bulsam kafamda taşırım beee 🤣😂😂
badew Hilall07 aman diyim uyandırma tadını çıkar ilk 6 ay benim kız da öyleydi şimdi yeni uyuttum.o günleri özlüyorum