Selam kızlar🤗 Hastaneden çıkıcagım gün hemşire asla yüzükoyun uyutma bebeği ve yatırma dedi.Ama gaz sancısı geldiğinde yüzükoyun pozisyonun bebeğe iyi geldiğini duydum,annem de 1. Aydan itibaren çok uzun olmamak şartıyla biraz yüzükoyun yatırabilirsin dedi.Bilgisi olan yazabilir mi kaçıncı aydan itibaren rahatlaması için biraz yüzükoyun yatırdınız?