Bebegimm42 benim bebeğim 8 aylık olacak 4.ayinda başladı ama bırakmadı ben müdahale ettim uzun kollu büyük kıyafetini ellerinjn üzerine indirdim uyurken de o uzun gelen kısmını paket lastigiyle bağlıyorum uyanınca çözüyorum ben uyku eğitimi vermiştim başta çok ağladı arada da gu içerisinde götürüyor ama bebekelr cabuk unutur büyüdükçe aklı erdikce daha zor unutulur emzik meme gibi düşünün bıraktırmak zor olur. Bende 2 haftadır unutturmaya çalşıyorm bakalım