makarnadelisi Ben ilk olarak newvitle başladım ama bu kadar berbat bir demir damlası görmedim. Lekesi çıkmıyor, kakasını aşırı değiştirmişti , huysuz huzursuz bir bebek olmuştu newvit kullanmaya başladıktan sonra. Tadı da çok keskin ağlaya ağlaya zor içiyordu. Şu an myiron damla kullanıyoruz ve memnunum tadı biraz acı ama alıştı.