Mom28 sormak istediğim şeyi cevaplamışsınız ben takip edemedim bu ara ama 🍀 bende doktorunuz neler söylüyor diye sorucaktım bizede 3 yaşına kadar dedi şuan 1 yaşında 1 aylıkken ilaca başladı 16 çıktı en yüksek değeri hemen başladılar tam veriyordum şimdi 1 yaşında hafta sonu yarım içiyor hafta içi bir yarım Bi çeyrek içiyor cuma günü götürdüm 5 çıkmış değeri doktor normal dedi sadece kilo aldıkça ilaç yetmiyor sanırım arttırabilirim ilacı 2 ay sonra dedi kafam takıldı sizde nasıl oldu bu süreç