MervosP Mama veriyorsan eğer biz 5. Ayı dolmadan başlamıştık alıştırma bardağına, mamayı onda içiyordu. O nedenle kolay adapte oldu. 2 tane var hatta 3. yü almak istiyorum. Mama verdiğimiz ayrı renk su verdiğimiz ayrı renk. Bir tane de ayran için almayı düşünüyorum. Bugün verdim tatlı mama sandı ama ekşi ayran çıktı yüzü de ekşidi yavrumun 🥺