Mom078 Dilcem28 Bi gözlemle bakalım sık tekrar oluyorsa uyku terörü yok arada oluyorsa gaz sancısı olabilir kuzumm
Dilcem28 Mom078 ya cok güzel uyuyordu sonra gozlerini yukarı kaydırdı nefes alışverişi değişti , sonra gozunu kapatti boyle ağlamak istedi bende dokundumm yüzüne geçmedi o yüzündeki ifade sonra kendiliğinden ağladı uyandi