Asilinannesiiiii Çok kararsız bir insanım. Önce kabin boy olsun çift yönlü olsun falan diye diye beğenmedim. Şimdi de acaba baston mu alsam diyorum. Zaten bebek 4.5 aylık oldu. Nolur bana araba önerin. Alıp geçmek istiyorum artik
Elaseda Asilinannesiiiii baston al kurtul csnım ben travel aldım o kadar büyükki tek başıma hiç bir yere gidemiyorum katlaması sıkıntı portu sıkıntı puseti sıkıntı ve çok agır bi araba benim kızımda dört buçuk aylık oturmaya başladın hemen baston alıcam
alvyldz Asilinannesiiiii Chicco ohala aldım. Yenidoğduğundan beri kullanıyorum. Her yere girip çıkıyor. Çok hafif kullanışlı tek elle aç kapa kolaylığı var incele istersen.Ben hemen hergün yürüyüşe çıkıyorum daha olumsuz bir yönünü görmedim.
Aselbusraa Asilinannesiiiii ben yarın e ebebkten litetrax 3 alıcam inş çok arastırfım iiçi geniş hosumuza gitti umarım iyi olur
tde_kbr Bir senedir karar verip oto Koltuğu alacağım… kolay gelsin canım şubat indirimlerini de kaçırmasak iyi olur aslında
Mariposa Asilinannesiiiii tek tavsiyem her ne alacaksan hafif birsey olsun yürümeye başladıkları zaman asla arabada durmuyorlar benim kızım su gibi kayıyordu yürümek istiyordu hep.
anne15 Asilinannesiiiii zaten 4,5 aylık olmussunuz çift yön baston varsa öyle al. Kabinlerde benmde gözüm var uygun gördüğimde bende almak istiyorum travelim var buyuk parcalasındsn cokta memnun kalamadım
Asel8 Asilinannesiiiii prego granada bebek arabası baston çift yönlü çok güzel kullanıyorum çokta memnunum
sarilokumumm Asilinannesiiiii bende yarın alıcam sunny baby vista travel alıcam üstü ile katlanınca kabin boy oluyor tek elle katlanıyor fiyatıda muadillerine göre uygun