gizzzy35 hiçç korkmayınn. 35. Hafta erken doğumla 2 kilo doğdu tam 40 günlükken ameliyat olduk. 3 kiloydu. Laparoskopi olduk. Hiç ne yara ne dikiş izi var. Ameliyat olduğu belli bile değil. Göbek deliğinden kamerayla girdiler. Normalde 15 20 dk süren bişeymiş bizim çift taraflıydı 40 dk kadar sürdü. Ayılmasıyla 1 saati buldu. Bende çook korkmuştum. Ama doktor sünnet gibi bi işlem korkmayın demişti. Cidden öyleymiş.. Şimdiden geçmiş olsun hiç endişelenmeyin 😌