Arkadaşlar merhabalar
6 Mart’ta iki yaşında olacak kızımim konuşması gecikti mi diye düşünmeye başladım , anne baba abla su mama pilav çorba hayvan taklit etmesi gibi tek kelimeleri söylüyor fakat cümle yok ,alıcı dili çok iyi algısı açık kendini çok iyi ifade ediyor ama merak ediyorum , kıyaslamak için değil ama Dr götürmem gerekir mi bunu düşünüyorum ,bu yaşta sizin bebekleriniz ne durumda