Minikpofuduk Nasibeerdogan eski sonuclarına gore baya toparlanma oldu ama tam iyilesmedi haftya yine kontrolumuz var bakalım insallah duzelmistir😏 sizin degerler kac canım bide bebişin kac aylık
Nasibeerdogan Minikpofuduk 3.5 aylık benim bebis sadece sol tarafta çıkık var dediler bandaj taktıracağız bugün 🤕
Minikpofuduk Nasibeerdogan ayy hemen iyilesir insallah bizim her iki bacaktada vardı canım baya duzeldi seninki hemen düzelir bence takma kafana🙏🤗
Nasibeerdogan Azzz Pavlik Bandajda durmadı aşırı ağlamadı olunca çift bez taktım Bn bugün gittik ve bay düzelme vardı çift bez de bile telaş etmeyin geçiyor çok şükür 🙏
Enise Azzz bizimkiyle aynı ölçüsü. Ben bezinin üstüne el yüz havlusunu rulo yapıp üzerine kıyafetini giydiriyordum daha iki gün önce doktora gittik düzelmiş şükür
Azzz Enise iki ay çift bez bağladım ve bugün gittim bu değerler çıktı. Ortopediye git bandaj takılacak dedi doktorumuz