Mommy0609 canım diyet yapmaya ne zaman başladın.bizim bi dönem takipli olduğumuz alerji doktoru 15 günü bulur sonuç vermesi demişti.ilk başladığımızda diyete.ayrıca bana iştah iyi ise,huzursuzluk ve ağlama yoksa,kilo alımı iyiyse alerji olmayabilir demişti.hani acaba bebek egzaması olabilir mi diye dedim.