Yagmurunbebegi 2 aydır prima, sleepy, bimin bezi ve baby turco kullandım. Sleepy kalıbı diğer bezlere göre daha dar ve boğumlarında iz bıraktı, prima çok parfüm kokuyor, bimin bezi lastikleri gayet güzel esniyor hiç iz yapmadı, baby turco ❣️❣️ Hiçbiri sızdırma pişik vs yapmadı bizde ama altını sık sık değiştiriyorum her kaka yaptığında yıkıyorum her altıbu değiştirdiğimde mustela pişik önleyiciyi kullanıyorum bunların bi etkisi var mı bilmiyoeum 🥳 ama baby turco favorim, mis gibi zeytinyağı kokuyor, bantlar esnek, kalıp şahane, içinde gerçekten pamuk olduğu aşırı belli. Çoklu paketine geçtik o yüzden. Hee bimin bezini kullanır mıyım maddi anlamda zorda kalırsam evet. Çok önyargılıydım ama diğerlerinden hiçbir farkı yoktu.