Yusuf20 rukiyekoc ben kefir verdikçe kabızlığı düzeliyordu ayrıca yiyeceklerine zeytinyağı koyuyorum.bol bol su içiyor.
Ozgesma rukiyekoc lazımlıga oturtun anında yapar kabızlıkda kalmaz 7. Ayından beri oturtuyorum bide kefir her yemegin yanında içer
slbelbelinay Kayısi ile armut az suda yumuşayınca kadar pişirip blender geçiyorum meyve suyu niyetine içiyorum çok iyi geliyor birde bebe yağı ile masaj karnına
Ozgesma rukiyekoc bezi bırakmasına gerek yok ki gün içinde ara ara Lazımlıga oturtun yapar. Tuvalet egitimi degil dediğim tuvalet iletişimi. Ben kabız olmasada oturtuyorum tuvalet iletişimi diye kitabı varokumanızı mutlaka tavsiye ederim bana cok faydası oldu ☺️