Kızlar merhaba, kızım 18 aylık. Pandemi girene kadar her ay kontrole götürüyodum fakat pandemiden beri bişey olmadığı sürece götürmemeye çalıştım. Bi senedir de tahlil vs yaptıramadık. Merak ediyorum bebeğine hiç tahlil yaptırmayan var mı? Ben mi yoksa fazla korkuyorum hastane ortamından virüsten falan..