Oğlum 6,5 aylık kucağımda uyuyor. Şuan diş çıkarıyor ve atak haftasında uykularımız 0 durumda. Uyku eğitimi ver diyor herkes atakta dişte etkilemiyormuş eğitim olursa ama kendime hiç güvenmiyorum. Onu ağlatamam az da olsa.. Pışpış denedim ama dönüp duruyor olmadı. Ben ne yapacağım hiç bilmiyorum. Normalde de geceleri sık uyanır. Çıkmazda hissediyorum kendimi.. Çok yorgunum daha şimdiden.