Bebeğim 14 aylık olmak üzere. Şimdiye kadar neredeyse hiç bir alışverişimizi indirimden yapmadık. Bugün yine hiç kullanmadığım şeylerin bile indirime girdiğini görünce üzüldüm. Hazır e bebek indirimleri başlamışken benim bundan sonra neye ihtiyacım olabilir acaba sevgili tecrübeli annelerim? Bir bisikletimiz yok mesela ya da tuvalet eğitimi için neler almalıyım? Her türlü önerinize talibim. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏻