Prensenbebek 10 gün bebeğimi kucağıma alamadım annemle birlikte uyuduk eşim oturma odasında yatmak zorunda kaldı. meğer biz nefesi karnımızdan alıyormuşuz dedim. hiç ama hiç iyileşemeyecekmişim gibi düşünüyordum xok kötüydüm agrım vardı sabit yatıyordum dönemiyordum asla. ve nefeslerimi hep kesik kesik yarım yarım alırdım öyle zor iyileştim ki anlatamam sezeryan cpk zormuş gerçekten. Rabbi şifa versn ama geçiyor tabiki hamdolsun❣️